RSS 2.0

20.36

Hejhej, idag var de riktigt sköönt att komma til skolan och träffa alla igen :>
Menmen, har ju nyss vart ute och hoppat med victor så måste duscha snart.
och äta, de har jag inte gjort på hela dagen . jaja.
Va lite hos mamma förut,,  Plugga matte och hämta lite saker. Bra nu på sommarn att jag kan cykla och hämta mina saker om jag glömmer ;) och ha min egen cykel dessutom.
Funderar på att gå ut med Dixie, Tilda eller ossy någon dag, om Linnea vill följa med :>
Picknick eller något kanske de blir ? ska fråga henne någon dag :)
Jaja. En till matteläxa tills fredag, shiet :O
Jaja,  Jag vill ha sommar & sommarlov<3 Guud vad jag längtar, bara 1  månad kvar, ganska långt om man tänker efter.
Men jag, Nathalie och Mikaela har funderat på pyjamas party någon dag i helgen ? hmm, får se hur de blir med de.
Uscchhh, då måste jag städa mitt rum först, jaja någon gång måste de ju göras ://
Btw; Lelas har dött :( Min hamster, och min katt Zimba har sprungit bort, de vet ni ja, men han är ju inte kastrerad så a..

Somna klockan 00.30 igår, herreguuud vad trött jag va imorse, men de va ju bara att gå upp ja.
men de konstiga va att jag inte va ett dugg trött igår natt o.O ??
jaja , ska försöka komma i säng i tid idag.. får se hur de blir.
Men jaja, nu ska jag iaf gå ner och fråga om vi överhuvudtaget får någon mat idag :O
Så bloggar jag nog lite imorn istället, kul att komma till juniorerna igen och nörda där ;)

Pusss




Btw; gjorde en ny bild på Elalito, Jag och Nathalie idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback