RSS 2.0

Sol, Roligt och ..


Hej blooggg;>
Otroligt vackert väder idag, eller hur ?  Man blir grymmt glad av solen har jag märkt.
Men ja vissa andra gör de ju inte bättre, Som typ min gympa lärare och min egen far..
låg och sola ja, dom kom hem, .
- De luktar stekt fläsk, sa pappa
- Jag som trodde någon lagade mat, sa jessika.
Fyfaaan ! Jag är som jag är, inte pinn smal och inte fet heller ? dudå?
funderar på att bara bo hos mamma nästan, vara här varannan helg istället.
Fan så mycke bättre, så nu har dom förstört hela min dag ! Ska jag få höra de av min egen pappa ?
Funderar på att gå ut,  gör ju inte mycke mer än att sitta och smsa med kristian och blogga.
Funderar på att gå till Linnea om hon vill, ska hämta min cykel där också.
Får nog smsa henne snart,..   XOXO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback