RSS 2.0

://

hej alla människor :D
Nu har jag börjat vara hos pappa varannan vecka istället :)
Och de regnar, fyyfan, bajs på vädret :(
I fredags 24/4 var jag iaf och bada med klassen på hallevi kl. 19.00- 21.00
Åkte hem till farmor efter de och på lördan' så dansa jag, och va i mellerud, karolina konfirmerade sej :))
Grattis :D<3
Söndagen var de kalas för victor, tha devil;)
Btw; så har ela tagit hål i läppen nu :DD
Jag ska också göra de,  till jul typ men får köra med låtsas sålänge, tyst :)) HAHA xD



Varför in i hellvette gör du såhär mot mej?
Du kom och gav upp.
Jag kommer sakna dej mer än alllt  !
Kan du inte förstå de ?
Jag är arg, ledsen och besviken sammtidigt som jag är glad eftersom vi precis har blivit vänner.
Önskar jag bara kunde göra något åt de :/
Du ska flytta, för din lillebror.
Men och? du förstår fan inte hur många du sårar här!</3

Till och börja med så gjorde du valen själv,
Vi gjorde dom inte åt dej.
Du kan inte fortsätta att komma med grymmt dåliga ursäkter.
Vi försöktw men du gav upp.
De är inte vi som börja eller sluta dehär.
Om du har de jobbigt kan du tänka på att de va du som börja .
Skyll förihellvette nt på oss mer för då blir jag förbannad!
Varken jag eller någon av oss blir arga om du sägger vilken sida du står på.
Men vi blir bara arga och jävligt sura om du står och ljuger.
Jag vill bara veta vem du vill va med och vad du tycker.
Något problem med de ?
Jag är bara mej själv och skiter just nu i vad alla andra tycker och tänker.

--------------------------------------------------------------------------------
Va med bby ilördags :D
hade jätte kul.
försökte få tag i någon som ville va med men aa alla skulle göra någonting xD
Cyklade tillochmed till nathalie men hon ville antagligen nt va med oss lr ngt.
Men vi hade jätte kul :)
Och nu har jag paxat dej på onsdag så du ska med mej till vbg:D
Säg till om de är någon som vill vara med oss då :>
Hon hade en jätte fin gul fåågel :D hahaha <3

--------------------------------------------------------------------------------
Söndagen var de dansuppvisingar. :)
samlades halv 12 och grejs, genrep och skit -.-
Ut på stan sen och inne igen tills första föreställningen klockan 3:>
sen ut igen och in igen tills klockan 5 då andra föreställningen:D
Men iaf så tackar jag alla som var med för en UNDERBAR dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback